Den vonde slutten

Det som i starten av året skulle bli mitt livs fineste eventyr, tok etter alt for kort tid slutt. Han drar, langt bort fra alt og alle. Jeg har dratt meg selv ned i ett hull jeg ikke aner hvordan jeg skal komme meg opp av. Sorgen jeg føler i hjertet mitt er så sterk og tilstedeværende at jeg sitter bare å ser tomt ut av vinduet.

Jeg vet ikke hva jeg ser etter, føles som jeg har sluttet å se.. klarer hvertfall ikke se klart. Jeg klamrer meg fast i bamsen min, men det er ikke det samme. Min virkelige manne bamse valgte en annen over meg i natt så jeg måtte dra hjem.

Det går over såklart som all kjærlighetssorg, men denne her kan virkelig ikke sammenlignes med noe. Ønsker bare han skal holde rundt meg de siste nettene før han drar for godt. Hadde han kunne følt min smerte ville han kanskje skjønt det.

Vill bare klare å stable meg på bena igjen.. smile som jeg pleier.. ikke ha såre øyne for det renner tårer konstant. Jeg ønsker det vi hadde en gang aldri tok slutt, og jeg slapp å måtte gi slipp på deg. Jeg elsker deg for alt det er verdt, men så ser vi forskjellig verdi i både mennesker og kjærlighet. Jeg desverre var ikke nok, ikke nok for han.

Leave a comment

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close